Wednesday, August 25, 2010

Pe balta promo



Revenind un pic asupra unui post cu detalii despre cum ajung pe 040910, "pe balta", aruncam in oala blogarului si un clip de promo pentru eveniment. Daca reusiti sa reperati detalii pe viteza repede inainte, sunteti chiar tari. Daca nu, repetam (undeva dedesubt) hartile cu drumul care este sugerat in filmul de mai sus :)) ..




Speram in cat mai putine nelamuriri si cat mai multe apeluri de  "...baga -#@$%^! -am  #@%^ in explicatiile tale, Misule !... " :)) 


Bafta !... o sa avem nevoie... :))



2 comments:

  1. Nujt daca o sa nimeresc drumul pe balta din prima, ca in loc sa ma uit la drum, am ciulit urechile la melodie :P
    ( cine-i artistii? spre rusinea mea sau nu, nu am habar si nu imi place sa traiesc asa...in ignoranta: nici drumu', nici melodia... )

    rock on... si bafta daca aveti nevoie!

    ReplyDelete
  2. admir ignoranta ta si o salut cu un pai in gura , intins in iarba si gandindu-ma ca Soarele plimba un caine imaginar pe care l-a pierdut la un partaj cu Luna.. Artistii sunt Asutralieni, se numesc Parkway Drive si sunt o dementiala trupa de breakdown hard core.

    Multumim, bafta !

    ReplyDelete